Rent a reef!

Vill du ha ett eget korallrev, helt gratis?

Jag behöver en dyk- och fiskeintresserad person som kan utveckla ett korallrev i Filippinerna. Det ligger bara några hundra meter utanför stranden i Cauayan på Negros. Bra fiske, snorkling och dykning och många fler dykställen inom båthåll. Du får låna revet i 50 år utan att betala hyra!

Jag har bilder, video och en utförlig rapport från DENR (naturvårdsverket).

Eftersom jag har för många järn i elden i Filippinerna behöver jag hjälp.

Hör av dig eller tipsa någon äventyrlig vän.


Kommentarer:
Postat av: Kent Öhlund

Hej Hans, hittade din blogg när jag sökte på webben om att "bygga hus i Filipinerna. Väldigt intressant och lärdomsrikt, och sedan såg jag detta inlägg.och måste få fråga hur har det gått hittade du någon eller? Jag är själv intresserad av att bosätta mig i sydostasien och helst hålla på med något där jag får använda mitt största intresse dykning. Har tidigare arbetat som dykinstruktör i Thailand. Hör gärna av dig på min epost bor i Skellefteå.
Mvh Kent

2006-11-20 @ 13:08:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits